Helgen i Lycksele och lite annat...


Ja vars ska man börja?! Som rubriken avslöjar så va vi alltså i Lycksele i helgen. Vi va hos Anders och Anki och festade både fredagen och lördagen. Jag är fortfarande sliten! Fredagen for vi till den enda puben som finns där. Det var första gången för både jag och Frode eftersom att den är ganska nyöppnad. Vi hade iaf väldigt kul :) Jag uppmärksammade en lite rolig sak där... flera personer hade ett plåster på kinden. What's up with that?! Jag menar... jag minns när jag gick i sjuan så var det nån hip-hopare på MTV som hade plåster på kinden. Det är alltså 10 år sen! Jag blev full i skratt iaf... :)

Sen på lördagen så for jag, Frode, Anki, Mirja och Mickis på hotellet. Anki var väldigt duktig på att bjuda på tequila vilket resulterade i att jag inte riktigt minns allt som hände på slutet av kvällen ;P Inte bra. Men roligt hade vi, jag och Anki! Dagen efter var däremot inte lika rolig. Menmen... man får ju skylla sig själv!

Igår kom vi iaf hem till Skellefteå. Lina och Danne kom hit på filmkväll :) Blues Brothers blev det... en av världens bästa filmer by the way :)




Idag har jag och Frode haft fullt upp med vårat projekt att näta in balkongen (så att katterna kan va där). Först var det till byggmax för att köpa virke m.m. Sen for vi till ÖB sammanlagt tre gånger för att köpa nät och annat. Vi ska bygga ramen i tre sektioner och har bara hunnit med en sektion än så länge, och nätat in den. Så vi har lite jobb kvar. Men innan i morrn ska den va klar har vi bestämt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0