5 dagar med Linn :)


Ja i hela fem dagar har jag och Frode varit med Linn!!! I fredags var det ju skolavslutning så då var vi och härjade på Lyckseles gator (och utanför röda korset på bilden här nedanför), haha :)

 

 

 

 

Sen på lördagen for vi till Frodes stuga med Linn och Patrik! Vi hade jätteskoj om man bortser från det tråkiga vädret då förståss. Vi var där i två dagar och båda kvällarna bastade och badade vi! (och så blev det väl lite alkohol också). Så himla kul vi hade :) Så det blev en tredagars i helgen… för första gången i mitt liv tror jag. Men jag är inte ens sliten! Känns bra :) Jag och Linn gjorde ju världens snyggaste drinkar oxå… såg ut som avloppsvatten, haha… men dom var riktigt goda!

 

Det blev mkt spel och kortspel på söndagen eftersom att det regnade ute heeeela tiden. Men Frode och Patrik hann ut en sväng när det var uppehåll och Frode lyckades få en gädda då. Den rensades, kokades och benades och sen fick katterna och Linns hund Ida en festmåltid :)

 

På måndagen for vi tillbaks till Lycksele. Vi gjorde inte så mkt utan tog det mest lugnt och bara pratade :) Vi har verkligen lyckats sno dygnet dom här senaste dagarna… först vid 4-tiden har vi gått och lagt oss. Och det resulterar ju i att man sover alldeles för länge på dagarna då. Men det har varit kul!

 

Igår kom vi hem till Skellefte… känns så tomt utan Linn. Fatta om vi kunde bo på samma ställe… va kul det skulle va! Linn, jag har fortfarande låten Superstitious på hjärnan ;P




Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa vi hade det verkligen kul!:D å jag längtar såå sjukt mycket till storumandagarna då jag får träffa er igen!:)



Haha jaa men den är såå bra;)Sitter den kvar än?

puss puss

2009-06-20 @ 20:36:42
URL: http://lindhe.blogg.se/
Postat av: Pauline.

min Dator måste ha hängt sig på något konstigt vänster. Har bara sett ditt inlägg om kattstängslet på Balkongen hela tin, trots att du verkar ha skrivit fler inlägg, för nu gick jag in på lillebrors Dator och då hade du minsann skrivit en hel del. Skit att jag inte kunde följa med till Stugan, ni verkar ju ha haft jätteskojsigt.

2009-06-22 @ 16:37:08
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0