Stekta gröna tomater


En riktigt, riktigt bra film! Jag har sett den flera gånger när jag var yngre men jag har nog inte sett den på iaf 5 år nu tror jag. Så igår for jag, mamma, Linnea och Rebecca och hyrde den! Jag har försökt få Frode att se den filmen med mig flera gånger men han har hela tiden vägrat. Jag vägrar se en film som heter Stekta gröna tomater, säger han varje gång. Men igår satt han faktiskt och såg den med oss och var t.o.m tvungen att erkänna att den var ganska bra ändå :) En film med charm, glädje, sorg och skratt som jag tycker att alla som inte har sett den ska se!




Annars igår så var vi på stan och gjorde en del ärenden. Sen for vi och spelade minigolf  och jag vann! Har nog aldrig spelat så bra förut :) Sen grillade vi grillspett med mkt grönsaker och så såg vi ju Stekta gröna tomater!

Idag ska nog jag och Frode spela lite tennis och sen ska jag följa med mamma hem till Rusksele. Jag fick nämligen höra att 2 av mina låtsasbröder kommer hit från småland ikväll och det är ju inte varje dag man träffar dom :)

Nä, nu ska jag gå och va social med min familj och äta lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0