Hos syrran


Det blev ingen tennis för mig och Frode idag... för mamma hade fullt upp med att "brottas" med mitt hår i några timmar! Hon skulle bara toppa mitt hår lite men det slutade med att det blev en helt annan frisyr typ. Men jag blev ändå nöjd... tillslut :) Så det där om att jag skulle spara ut mitt hår gick inte så bra ;P

Just nu är jag iaf i Lycksele hos syrran och ska snart gå isäng. Imorrn ska jag pröva på yoga för första gången i mitt liv (med syster) och sen skulle vi nog ut på en löprunda. Efter det blir det till att umgås med Sofia och sen skulle jag träffa min låtsasbror Johan oxå :) Så jag får fullt upp med andra ord!  

Godnatt på er!





Kommentarer
Postat av: Pauline

Blev säkert Jättefint,, men du är ju fin i allt vettu;) Åhh vill också klippa mig

2009-07-14 @ 11:11:12
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja det var ju när jag gick hår/modevisningen, men det har ju växt ut nu,skulle vilja ha kort hår, men kommer bara att sakna det långa,, dessutom skulle jag vilja få tillbaka mitt tjocka hår som jag hade förut,, nu är man ju näst intill flintis å tunnhårig så de är synd om mig =) hur är de med hillevi då? själv har jag haft magsjuka nu i en vecka,, inte kul.Men det har börjat gå över nu känns skönt. Men man har ju iallfall inte svininfluensa, iallfall inte än. Puss å kram

2009-07-14 @ 21:38:40
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0