En dag på stranden...


Så härligt! Redan kl elva lyckades jag och Virre va på plats på badstranden :) Så skönt att få ligga o sola... har inte haft tillfälle för det tidigare i sommar. Eller jag har ju kunnat fara själv till stranden förut, men hur kul är det?! Hoppas det är fint väder imorrn oxå för i så fall ska vi dit igen :)

Just nu ser jag att åskmolnen hopar sig utanför fönstret så man får väl se om det blir regn sen i eftermiddag. Hoppas inte det för jag hade tänkt försöka dra med mig Frode ut på en löprunda sen ikväll. Får se hur det går?!

Nu ska jag iaf göra mig lite fika och sen måste jag ta tag i städningen och allt annat som måste göras idag!





Kommentarer
Postat av: linn

Nu har jag uppdaterat min blogg;)

2009-07-16 @ 11:53:59
URL: http://lindhe.blogg.se/
Postat av: Ylva

Härligt! Njuter av solen även i österrike! Hoppas det fortsätter sa! Kram ylva

2009-07-17 @ 20:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0