Music


Här framöver någon gång hade jag tänkt börja skriva lite om olika album, låtar m.m. som jag tycker om... för musik ligger mig väldigt varmt om hjärtat! 

Jag lyssnar på allt från Otis Redding, Aretha Franklin och Beatles... Led Zeppelin, Manfred Mann's Earth Band, ELO, Cheap Trick, Blues Brothers, Eagles... till lite nyare musik som Black Label Society, Mustasch m.fl. Soul, Reggae, Progressiv rock, 60, 70, 80-tal. Listan kan göras hur lång som helst! Bästa partymusiken är helt klart R'n'B... Rihanna ligger i topp där!

Ja vad vore livet utan musik?!

Några skivor ur min samling...



Kommentarer
Postat av: Pauline

ja det vore väldans tråkit iallfall om det bara skulle fösvinna nu, hade man aldrig vetat om det, så skulle man nog va lika glad för det =) Måste bara säga att du har en himla bra musiksmak hillevi.

2009-09-02 @ 10:02:34
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Linn

jaa de är kul att fota henne:) man vet aldrig vad det blir för bilder;)



Saknar dej jätte myvket Hillevi!!

2009-09-03 @ 14:37:29
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0