Lite tid över


Så då passar jag på att skriva lite här på bloggen :) Har ju haft besök i veckan. Anders följde med jag och Frode hit till Skeå i söndags och nu har han just hoppat på bussen tillbaks till Lycksele. Eftersom att Frode jobbar om dagarna så är det jag som har fått underhålla Anders under tiden, haha :)

I måndags gjorde vi en massa ärenden på stan. Vi var bl.a. med Gimla till veterinären. Hon har ju inte varit helt rumsren sista tiden, och inte var det så konstigt för hon hade nämligen urinvägsinfektion stackarn. Men skönt att det var ett fel som går att fixa iaf!
Sen på kvällen grillade vi, spelade Guitar Hero och drack oss lite onyktra :)

I tisdags va vi oxå en stund på stan och åt lunch med Frode nere vid älven. Jag hade köpt en kyckling-wrap som jag verkligen såg fram emot... men allvarligt, jag tror aldrig jag har ätit nått så söligt förut! Jag fick mat på kläderna, ansiktet och t.om. i väskan! Ååå vad arg jag va! Och Frode bara skrattade åt mig. Menmen... :(
Den kvällen for vi iaf och såg på bio. Public Enemies, en gangsterfilm med Johnny Depp. Vet inte riktigt vad jag tyckte om den dock. Kan ju bero på att jag somnade till och från under filmen. Men inte för att den var tråkig utan för att jag var trött! Jag hatar att jag jämt ska va så trött... speciellt när man ser på bio =/

Igår vart det en latardag. Hade ju tänkt fara till stranden men såklart var det molnigt och så regnade det lite till och från. Typiskt! Fast vi for faktiskt och gick in till stan och hämtade min cykel och sen tillbaks. Så det blev nästan en timmes promenad iaf :) Men annars gjorde vi inte så mkt. Fast sen på kvällen for vi och grillade o drack oss lite onyktra igen :) 

Idag for ju Anders hem men vi hann sitta lite vid älven en stund först. Direkt efter att han hade farit gick jag och Frode ner till älven igen och åt lunch där :) Varsin Subway-macka blev det.

Nej, nu måste jag ta och sluta skriva. Måste ta tag i städningen! Bye!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkigt att Gimla har urinväginfektion, hoppas hon blir bättre!

2009-08-17 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0