Lite bilder från helgen...


Ja, min lillasyster sammanfattade nog helgen ganska bra :) Fast jag gjorde ju mer på notvarpet än att att stå i toakö och bli myggbiten, haha. Och slagsmålet var inte så allvarligt som det kanske lät på Rebbes beskrivning. Har bara aldrig varit med om att det har blivit slagsmål i Rusksele förut. Sen måste jag få skryta lite på min lillasyster för hon var verkligen jätteduktig i Revyn!!! Hon är så bra på att sjunga och spela teater :) Jag måste erkänna att jag blir lite avis!

Det är ändå roligt att komma tillbaks till Rusksele ibland... jag bodde ju där i 4 år trots allt. Mina "värsta" år ;P Från det att jag var 14 tills jag var 18. Saknar det på ett sätt men... jag skulle inte vilja bo där nu! Är ju som inte samma sak som när jag bodde där. Och jag trivs ju så bra här i Skellefte :)







 

Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja det blir då spännande att höra sen vad du hade tänkt utbilda dig till, haha vilket roligt inlägg Rebecka hade lagt in. hörs som du har haft det roligt. Förstår att du trivs i skelefteå. det är en fin stad.

2009-08-12 @ 11:58:35
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: ylva

haha ja du verkar ha haft en händelserik helg :) visst kommer ni den 29 när det är fest i bureå? kram!

2009-08-13 @ 15:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0