Jag var på plats...


...i Skellefteå Kraft Arena ikväll när SAIK hade sin första isträning. Ja, så illa är det! Jag kan ju t.o.m. vad vissa spelare heter och så. Men då har jag ju en väldigt hockey-intresserad pojkvän också :) Men det är lite häftigt att det nästan var fullsatt... på en träning liksom. Och vågen gick runt en 3-4 gånger, haha.

Jag minns innan vi flyttade hit till Skeå så kunde jag nog inte va mer ointresserad av hockey. Men efter att vi hade flyttat hit så lyckades Frode dra med mig på några matcher och jag måste ju erkänna att det är ganska roligt att gå och se hockey :) Synd bara att det är så förbaskat dyrt! För jag måste ha sittplats... klarar inte av att stå en hel match.  Men som sagt det är som roligt :) Hockey är ju så stort här i Skellefteå och SAIK är ju som kända för att ha den bästa hemmapubliken. Så det blir som en speciell känsla.



Nej, nu har det nästan gått för långt... jag har alltså just suttit och skrivit ett inlägg som bara handlar om hockey ;P

Vart är världen på väg?!




Kommentarer
Postat av: Ylva

Haha ja du maste akta dig så du inte blir hockeytokig ;) Vi ses om tva veckor (nästan!) kram!!

2009-08-08 @ 08:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0