pengar... och shopping


Jag vill ha pengar!!!
Vill shoppa!!! Men jag måste spara till Berlinresan...
Varför har man egentligen det här behovet av att alltid köpa nya kläder, skor och inredningsprylar m.m.? Det är ju inte direkt bra för ens ekonomi o inte för miljön heller... varför kan man inte va nöjd med det man har?!
Tacka vet jag second hand.. där kan man snacka plånboksvänligt OCH miljövänligt :) Men det är ändå inte samma sak som att shoppa loss på stan. Ååå vad jag vill shoppa loss!
Nä som sagt... pengar hade inte varit dumt att ha. Tur då att man har en sambo som har jobb så att man inte blir ståendes på gatan iaf. Nån som vill skänka pengar till en fattig? ;P



Kommentarer
Postat av: Pauline

u vet att om jag hade haft pengar hade jag gjort det. Va roligt det var att se dej igen. Är ju för sällan nu för tiden. såg ditt inlägg om branden också,,, urs så obehagligt. KAn du lägga ut bilder?

De tär ju nå fel på min blogg, verktygsfältet är Borta. när man ska göra inlägg. kan bara skrivi,, inte redigera texten eller lägga ut länkar, bilder eller nåt.

2009-04-19 @ 10:50:02
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0